Mission Statement:
Met reputatie-, communicatie- en stakeholdermanagement help ik organisaties een sterk merk te zijn. Ik combineer hierbij mijn ruime ervaring in het bedrijfsleven, bij de rijksoverheid en in de politieke journalistiek. Ik help jouw organisatie met een krachtig narratief positie te kiezen en zich proactief te profileren. Als jouw reputatie onder vuur ligt, help ik je om daar goed uit te komen.
Overheid, bedrijven en instellingen worstelen met grote uitdagingen voor hun reputatie en daarmee hun ‘license to operate’.
Reputatieschade begint vaak klein en kan vervolgens als een rollende sneeuwbal snel groter worden. Denk aan het emissieschandaal van Volkswagen in de Verenigde Staten in 2017 dat uiteindelijk de reputatie van Duitsland raakte als producent van sterke en betrouwbare auto’s.
Bouwen aan een sterk merk vergt een lange adem. Onderweg kom je tal van dilemma’s tegen. Onze economie zit daar vol mee. Enkele voorbeelden:
Simpele oplossingen zijn er niet. We hebben dialoog en creativiteit nodig om deze maatschappelijke vraagstukken met elkaar op te lossen. Dat betekent een open mind zonder dogma’s. De reputatie van organisaties én hun leiders staat hierbij op het spel. Wil je regie voeren over de oplossingen of langs de zijlijn blijven staan en je laten meevoeren in een onbekende richting?
Reputatie
Communicatie
Master of the Message
Delfgauw
Nederland
KvK: 93389876
copyright: Master of the Message 2024
design: Pol Ontwerpt